HTML

Feljegyzések Hindusztánból

Egyetemi éveim közepe táján merült fel bennem az ötlet: jó lenne világot járni kicsit még mielőtt beszállok a "mókuskerékbe". Ha már dolgozik az ember, akkor nincs az a munkáltató, aki tolerálna egy 2-3 hónapos kiruccanást . Az idő múlásával egyre jobban kikristályosodott az útiterv: India, 2008 november 27 - 2009. március 29. Ez a blog az ott szerzett tapasztalataimat, élményeimet hivatott megörökíteni.

Friss topikok

Utolso bejegyzes...

2009.03.30. 10:57 Balazs.Indiaban

Az utolso hat napot rishikeshi ashramban toltottem - resyben Zsuzsaval, reszben nelkule. Ugy gondoltam jo lesz kicsit lenyugodni, intenzivebben jogazni a 3 honapnyi utazgatast kovetoen. Ez nem igazan sikerult, mive ahogy egyre kozeledett az indulas napja, egyre inkabb mehetnekem lett es nem igazan jart mas a fejemben mint, hogy mielobb haza jussak.

Talan a legerdekesebb esemeny ami ez alatt a 6 nap alatt tortent, hogy "beneveztem" egy Biofeedback kiserletre. Az ashram laboratoriumaban megvizsgaltak az agyhullamaimat es egyeb fiziologiai jellemzoimet meditacio kozben. Az eredmeny egesz jo lett: szerintuk egesz kozel lehettem a meditativ tudatallapot eleresehez, ami kozel ketevnyi rendszeres gyakorlas utan egesz szep eredmeny. Szerintem.

Haza ertem. Jo ujra itthon, bar neha sajnalom, hogy ez az itthon ebben a zuros Magyarorszagon van...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feljegyzesek-hinduszthanbol.blog.hu/api/trackback/id/tr721034761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zeeman 2009.05.25. 11:15:10

Örülünk hogy hazaértél és a beszámolónak amit tartottál méginkább;)
süti beállítások módosítása